Sunday 18 December 2011

Ahad malam Isnin


Haaaaaaiiiii
Sekarang pukul 3.06 pagi .Hmm kenapa mata aku ni tak reti nak tidur lagi nih .Kesian ameerul tunggu aku sebab dia nak tidur sekali .Btw i bukannya taknak tidur sekali dengan you ,my eyes can't sleep right now .Hmm im so sorry .
Aku nak tidur tapi just takut time baring nanti aku tak boleh tidur .So better layan ni dulu baru tidur lena .
I miss you and i really miss you so much :/ 
Okay next topic >>>><<<<
Esok ibu suruh pergi beli buku ,hmm malasnya nak pergi .Then ibu plan nak main bowling esok .Yeay i like that :)
Pastu pergi kedai buku plan nak pergi dengan Fatina and Sarah sekali .Lama tak jumpa diorang :)) 
Hmmm ameerul nak tidur tapi dia kata dia nak ikut aku .The probs is aku tak boleh tidur ,mata still tak boleh tutup .Hmm kalau mata i boleh tidur ,dah lama i tidur .
Okay up to you lah nak percaya ke tak .Hmm okay bye readers muahh :-*
Ameerulasyiqin