Sunday 11 December 2011

Love my Uncle

Hi! 
Boring duduk rumah .hmm tadi bangun pukul 12 .wahh awal pulak bangun harini .haaha 
But bangun je dari tidur ,parents cakap uncle dah takada .arghh so sad about it .aku rasa macam nak pengsan seriously ,aku takut benda tu semua jadi sama dekat aku .hmm donowatosay .dia darah daging aku yang sama .adik beradik dengan ibu .sumpah sedih gila .aku datang lambat sebab kena tunggu cousin dari singapore datang rumah ,so i just come bila dia dah dikebumikan .tak sanggup tengok muka dia .i think kalau tengok muka dia ,maybe im can crying at there .aku tak sempat nak cium dia buat kali terakhir .ada jugak rasa kecewa datang lambat but i just kuatkan semangat .maybe all of that "dugaan" for me .
I love you Uncle :-*
                                                                                                                          Ameerulasyiqin