Tuesday 27 December 2011

It's over ~

Hiiiiii
sekarang time untuk pentingkan bahagian sekolah punya ,takada lagi cuti holiday bagai or happy semua .agh aku taknak sekolah lahh !!
Semalam aku tanya ayah soalan yang bodoh ,aku tanya
Aku ;ayah ,kenapa adik kena sekolah ? semua orang taknak pergi sekolah tapi kenapa paksa kitaorang semua ?

Ayah ;sebab nak jadi korang semua pandai ,dapat kerja bagus and terjamin masa depan .kalau kau taknak sekolah ,kau menyesal ,sekarang pun kau menyesal kan turun kelas ? tu baru sikit .belum kau gagal exam then gaji sikit .kau nak macam tu ?

Aku ;tapi kenapa lama sangat kena belajar .just 2-3 tahun sudahlah .ni tak ,kena belajar sampai 13 tahun .agh letihlah asyik menghadap buku je tahun depan .form 3 nanti ,lagi adik tension sebab semua ayah rampas dari adik sebab kena pmr .

Ayah ;ayah taknak anak-anak ayah ni jadi bodoh ,malu lah orang tanya pasal result nanti .

Aku ;yelah ayah :/

Habis ~ Aku terus senyap then duduk diam je pastu muka sekupang pun tak laku .nasib ada ameerul .tapi tu pun tak boleh nak happykan aku balik :/
hmm ngantuklah korang :O sebelum ni en ,aku and family dengan cousin semua pergi Port Dickson .bestttttttt ;) then malam time check out hotel tu ,kitaorang pergi tengok wayang cerita "Suatu Malam Kubur Berasap" tapi tak berapa best :/ then keesokkannya aku pergi mandi dekat desa waterpark ,perh ramai gila doe .tapi bestlah sebab ada cousin dari singapore tu datang :D then kitaorang pergi mid valley .pastu pergilah my shop yang Cotton On tu ,aku dari dulu lagi nak beli kasut .tapi ibu cabut lari dulu .hishh dah lah tengah sale gilagila sekarang .err nak je tembak ibu -,-
then kitaorang makan western food dekat The Ship yang dekat Kampung Baru tu .aww sodap meh ;)
then balik .hm sedih time balik sebab start now aku kena mulakan hidup untuk sekolah even ada lagi cuti .TAKNAK TAKNAK TAKNAK sekolah !!!!!
Nak tidur .kboiboi blogworld muahh :-*
                                                                                         Ameerulasyiqin