Saturday 17 December 2011

Kenduri rumah hanie

With Banie :)

With Banie again ;)

Zara
With Honey :)

Hi readers :) Tadi pergi kenduri rumah hanie ,dia buat cukur jambul Zara .Dia baru umur sebulan lebih .Comel en ? Ada iras iras macam aku tak ? Haaha .Then i jumpa my prince .Aww dia pakai kemeja .So smart laling ;)
Then aku jual mahal ,macam aku buatbuat tak nampak dia ,padahal menjeling je .haaha .Then pergi 7eleven .Dia beli Toblerone tapi dia just bagi aku 2 ketul je .Hmm kedekut betul :P Haaha .But dia suapkan seketul Toblerone tu .Aww so sweet laling :-*
Then kitaorang date .But sekejap je :( Hmm jadilah even sekejap .Lepaslah jugak rindu aku .Haaha :3 Then aku amik getah oren tu pastu jentik dia .Haaha padan muka you :P
Haaha .But sometimes kesian jugak sebab aku main jentik je en ,nasib dia kuat .Haaha .Sweet tak sweet tak ? Haaha .Then Hanie cakap kitaorang suka gaduh .Gaduh ? Peliknya .Haaha kitaorang memang macam tulah Hanie :) Tapi tak puas .
Then time nak balik tu ,dia nak bisik tapi dia nak kiss aku act .Aww sweet en ? Yeah i know :3 Then aku macam terkejutlah en ,pastu aku macam elak .Cehh padahal nak .Haaha .
Then habis .Hmm bila tah nak jumpa lagi :/
Klah i want to sleep now with my prince :) So byebye readers ,see you next time k ? bye muahh :-*
                                                                                                Ameerulasyiqin