Thursday 29 December 2011

life like a butterflies ~

Hello ;)
here i come to you to tell something tutt tutt tutt :O scary tak ? wuhuuuuu haaha
tadi pergi beli buku .ya allah ramai yang teramat .haih #overpulak haaha .tapi nasib ada abang tu dia tolong aku .thankyou broh :)
then pergi jusco ,agh boring -,- then pergi makan dekat kedai aunty Laa "Bangi Kopitiam" dekat melawati .fuhh dia bagi tempat special ,makanan special ,air special and semua lah special .apa yang aku dapat dekat situ ,korang tak dapat sebab dia buat majlis sebab buat kesyukuran dia dah balik ke malaysia daripada mekah .tu yang special sikit .haaha faham tak ? kalau tak faham ,buatbuat jelah faham .mueheheheh
then pergi rumah dia .rumah dia ada kucing parsi tapi dah tua .but still comelllllllllllllllllllllllllllllll like me :> haaha
aku mainmain dekat kucing tu sampai kucing tu nak naik dalam kereta sekali .first aku keluar rumah nak balik pastu dia berlari keluar terus masuk kereta aku .haaha then aku pun cakap lah dengan aunty Laa yang aku nak bawak balik tapi dia tak kasi :'( hmm aku terus senyap je :/
btw nevermind lah .nanti aku suruh ayah beli jugak kucing parsi tu .tak kira i want that cat !!!!!
haaha
klah byebye blogworld muahh :-*
                                                                                                      Ameerulasyiqin